lauantai 13. kesäkuuta 2015

Eteenpäin

Elämä jatkuu niin kuin tilaustyötkin. Tämä piirros on A3 kokoiselle paperille toteutettu lyijykynätyö, joka valmistui noin kolme viikkoa sitten. En laskenut, mutta olen varma, että kuva tuli valmiiksi vajaassa 8 tunnissa, sillä lyijykynäpiirtäminen on automatisoitunut viimeaikoina hurjasti. Onhan tässä paljon pieniä hienosäätövirheitä ja ongelmia erityisesti varjostuksen kanssa, mutta minusta tämä näyttää kokonaisuutena ihan hyvältä. 

Olen hyvin tyytyväinen siihen, että minulta edelleen pyydetään tilaustöitä ihan siinä missä ennenkin. Se kannustaa minua jatkamaan vielä ja auttaa minua kehittymään kokoajan paremmaksi. Jos kehitys jatkuu samanlaisena, tiedän, että joskus tulee vielä se päivä, kun minut valintakurssilla huonoksi arvioineet opettajat tulevat olemaan niin pahoillaan siitä, että eivät hyväksyneet minua kouluun. 

2 kommenttia:

  1. Hieno kuva jälleen kerran ja hyvä asenne, pidä toi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja joo kyllä mä vielä näytän niille ;)

      Poista