maanantai 12. tammikuuta 2015

Hiirihän se on

"Et sä ehtis piirtämään yhtä juttua jouluks?" on lause, jota kuulin todella paljon marras-joulukuussa. Olen todella iloinen ja otettu kaikista piirtopyynnöistä, mutta kiirehän siinä tuli. Erityisesti tämä kuva aiheutti stressiä, sillä minulla ei ollut aikaa piirtää sitä kuin vain kaksi päivää. Työpäivät ja omat jouluvalmistelut lyhensivät tekoaikaa vain muutamaan tuntiin - luonnosten tekemiseen tai virheisiin ei vain yksinkertaisesti olisi ollut aikaa.

Tilaaja sanoi, että mikäli en ehdi saamaan piirrosta valmiiksi, maailma ei kaatuisi siihen. Tiedänhän sen itsekin, mutta lupasin yrittää parhaani ja minulle on hyvin tärkeää, että kuvat valmistuvat ajallaan. 

Piirtelin tätä siis vielä myöhään yöllä ja mitä kauemmin piirrosta katsoin sitä enemmän sudeksi tarkoitettu otus alkoi muistuttaa mutanttihiirtä. Naureskelin väsyneenä itsekseni ja mietin, että minua pyydettiin tekemään susi ja aika susi tästä tulikin. Lähdin pois huoneestani kymmeneksi minuutiksi selvittämään päätäni ja palattuani katsomaan kuvaa uudestaan, olin siihen jälleen tyytyväinen. Piirsin vielä kuun ja viimeistelin työn ja kuinka ollakkaan huomasin katsovani karmivaa hiirtä, joka lauleskeli homejuustopallon alla.

4 kommenttia:

  1. Haha kyllähän toi ihan sudeltahan näyttää! :-D Tosi hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mahtavaa et joku on sitä mieltä, kiitti! :D Ens kerralla kannattaa kuitenkin varmaan pirtää sillon, kun on varmasti täysin hereillä :D

      Poista
  2. Sait lukijan :--) nää on niin upeita!

    -adlapla.blogspot.com

    VastaaPoista